Comunicarea în 4D

Comunicarea în 4D

Comunicarea în 4D   este un instrument de comunicare revoluționar care, odată bine stăpânit, îți va transforma viața.

Cu ajutorul unui software whiteboard poți face sute de scene animate pe care le plasezi pe platforma YouTube sau Vimeo și le difuzezi și le răspândești de acolo oriunde dorești folosind social media sau platorma de poștă electronică MailChimp.

Aceste scene animate pot comunica telepatic, pe Marte și pe Venus,  către bărbați și femei, către tineri și seniori, cu mare precizie,  orice idee de a ta. Ajunge doar să gândești și mesajul tău este acolo în locul țintit de tine. Și partea bună este că mesajul tău rămâne acolo și se cuibărește acolo, precum oul de cuc, pentru destul timp. Și dacă ideea ta este genială atunci perioada de implementare și de execuție se va înjumătăți cu precizie matematică. Poți să profiți din plin de timpul liber și să-ți îmbunătățești modul în care lucrezi.

Tot secretul comunicării telepatice și hipnotice constă în utilizarea modelelor de limbaj utilizate de Milton Erickson care au fost clarificate de Bandler si Grinder (fondatorii NLP) și pe care și tu le poți utiliza nesperat de ușor, din prima secundă, într-un mod remarcabil care te va detașa în mod destul de evident de modul în care comunică oameni altminteri inteligenți.

Ideea călăuzitoare cu Comunicarea în 4D este să ajungi la adevăratul tău potențial printr-o gândire mai bună, mai inteligentă și mai creativă.

Așa cum am arătat în clipul de animație cu Platon și cu Lisa avem nevoie de o revoluție în modul în care comunicăm dincolo de invenția altminteri genială, pentru acele vremuri, a lui Gutenberg.

Ideea este că nu putem să ne luminăm la umbra unor cuvinte. Umbra este doar o umbră.

Realitatea acestei umbre contemporane este că există o adevărată babilonie în comunicare și expresia fake news este doar o palidă rezultantă a unei paradigme depășite în materie de comunicare.

Conceptul de Comunicare în 4D este extrem de simplu. Toată povestea aici este că dezvățul e problema. Ne legănăm încă în iluzii alimentate de marketeri și așteptăm cursuri minune care să ne rezolve problemele de comunicare și de gândire.

Cu cât reușim să ne ne dezvățăm mai rapid de modul schizofrenic de gândire și de comunicare, popularizat pentru prima dată de artistul american Betty Edwards în cartea sa de pionerat Drawing on the Right Side of the Brain, cu atât șansele să ne realizăm cu adevărat potențialul cresc exponențial.

Dr. Edwards susține, pe baza studiilor laureatului Premiului Nobel dr. Roger W. Sperry, că creierul are două moduri în care percepe și prelucrează realitatea: partea stângă a creierului este verbală și analitică, în timp ce partea dreaptă este vizuală și perceptivă. 

Metoda Dr. Edwards de predare face parte și din conceptul Comunicării în 4D care urmărește vindecarea comunicării scindate, schizofrenice.

Implicit, prin recursul la metoda Comunicării în 4D, urmărim să ocolim cenzura exercitată de partea stângă, analitică, a creierului pentru a elibera expresivitatea emisferei drepte.  

Și la urma urmei, cum are loc Comunicarea în 4D?

Cum să începi?

Înainte de a începe vei avea nevoie de:

  • un ecran alb oferit printr-un software whiteboard
  • sute și mii de caractere desenate de-a gata și care se află la îndemână
  • un creier
  • o minte deschisă
  • imaginație
  • un subiect, o idee, pe care vrei să o transmiți într-un punct fix, determinat din start

Acum te invit să-ți găsești povestea personală. Pregătește-te sufletește pentru că vor fi multe încercări peste care e nevoie să trei. Povestește-ne și nouă ce idee ai găsit.

Lasă un răspuns

Close Menu